reklam kapat

.

duyurumuz

Tatil – The Holiday izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj

Tatil - The HolidayFilmin Diğer Adı: Charlie and the Chocolate Factory
Filmin IMDB Puanı: 6.8/10
Filmin Sinemalar Puanı: 7.8/10
Filmin HDFilmsitesi Puanı: 7.2/10
Yapım Yılı ve Ülkesi: 2006 – ABD
Gösterim Tarihi: 5 Aralık 2006
Türkiye Gösterim: 26 Aralık 2006
Filmin Yönetmeni: Nancy Meyers
Filmin Senaristi: Nancy Meyers
Başrol Oyuncuları: Kate Winslet ,Cameron Diaz, Jude Law, Jack Black
Film Türü: Romantik, Komedi
Film Süresi: 135 Dakika
Film Konusu: Amanda Woods (Cameron Diaz) Güney Kaliforniya’da yaşamaktadır Ve Fragman şirketi sahibidir.Iris Simpkins (Kate Winslet) ise, yaşamını İngiltere’nin kırsal kesimindeki çok şirin bir kır evinde sürdürmektedir. İki kadının ortak noktası ikisininde sevgililerinden yeni ayrılmasıdır. Amanda Iris’in evini internette görür ve onunla iletişime geçer. Biraz kafa dinlemek için Tatile Iris’in yanına gider ancak bu yeni maceraların başlangıcı olacaktır.

Fragman

tek Parça VK

Arkadaşlar, Mail.ru seçeneğinde "This video is only available on Mail.Ru" hatası görürseniz "Watch Video" yazısına tıklayıp filmi izleyebilirsiniz. Bu sorunu en kısa zamanda düzeltmeye çalışacağız.
Google'de ara
Paylaş

Filme Dair Diğer Bilgiler

Arkadaşlar, filmlerin yüklenme açılma süresi bağlantı hızınıza veya filmin yüklü olduğu mail.ru Vk, Ok.ru v.b sitelerin yoğunluguna göre değişir. Açılma süresi donma gibi durumlarin bizimle ilgisi yoktur.
Filmin sitemizdeki adı: Tatil – The Holiday izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj Tek parça, Tek part, Partlı sistem, 720p filmler izle
Filmi sitemize ekleyen: admin
Filmin sitemizdeki kategorisi: +Romantik-Komedi, +Türkçe Dublaj Filmler, -2006
Filme yapılan yorum sayısı: 16 Yorum
Filmi izleyen sayısı: Kişi

Tatil – The Holiday izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj Nasıl Buldunuz?


M.aLi
2 sene önce

Gerçekten uzun zamandır böyle güzel bir romantik-komedi izlememiştim. Kesinlikle tavsiye ederim.


bygr
3 sene önce

film açılmıyor


sinem
3 sene önce

admin açılmıyor bi ilgilenir misin ya


teksasli yigit
3 sene önce

admin 6. partta sorun var, cok yavas


figeen
3 sene önce

açıldııııııııııııııııı :))


admin
3 sene önce

bir sorun gözükmüyor.


figeen
3 sene önce

admin acılmıyor film ilgilenirseniz sevinirim


hakan
3 sene önce

Bazen Hiç Beklemediğiniz Bir Anda Hayatınızda Çok Güzel Bir Kaç Saat Geçirirsiniz Ve O Dakilkaların Hiç Bitmemesini İstersiniz Ya. İflah Olmaz Yalnızlığınızı Ortadan Bir Anda Kalkar Ya. Her Şeye Rağmen Hayat Çok Güzeldir Ya. O Yüzden Bu Film Çok Güzel. Sizi Kesintisiz Alıp Götürüyor.


hakan
3 sene önce

Çok Uzun Zamandır Hayatınızda Hiç Bir Şey Sizi Alıp Başka Yerlere Götürmemişse Ve Bir Şeyin Hiç Bitmemesini İsterseniz Ve İflah Olmaz Bir Duygu Eksikliği Çekiyorsanız Ve Hatta İnadına Yaşam Çok Güzelse Bu Filmi Beğeneceksiniz : )))


ayaz
3 sene önce

film çok güzel…


blabla
3 sene önce

6. partta sorun var çok yavaş doluyo sonra donuyo..


hamza
3 sene önce

harika bir film daha tavsiye ederim


alp
3 sene önce

gerçekten harika bir film


eduket
3 sene önce

10 numara keinikle izleyin


yakuza
3 sene önce

muhteşem kadro kesinlikle ızlenmesı gereken bir fılm


Ferhat
3 sene önce

Tavsiye ederim arkadaşlar. Başlarda biraz sıkıcı qelebilir ama kalteli bi yapıt. 7.5/10



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.com.tr isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com Mail.ru gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.com.tr sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2015 hdfilmsitesi.com.tr kalitenin tek adresi.
film izle