reklam kapat

.

duyurumuz

Alacakaranlik Efsanesi: Safak Vakti Bölüm 2 Türkçe Dublaj izle – Tek Parça

Alacakaranlik Efsanesi: Safak Vakti Bölüm 2 Türkçe Dublaj izle - Tek ParçaFilmin etiketleri:Alacakaranlik Efsanesi Safak Vakti Bölüm 2 Türkçe Dublaj izle – Tek Parça,Alacakaranlik Efsanesi Safak Vakti Bölüm 2 izle,Alacakaranlik Efsanesi Safak Vakti Bölüm 2 hd izle,Alacakaranlik Efsanesi Safak Vakti Bölüm 2 full izle,Alacakaranlik Efsanesi Safak Vakti Bölüm 2 filmi izle
Filmin IMDB Puanı: 5.8/10
Filmin Sinemalar Puanı:7.0/10
Filmin HDFilmsitesi Puanı: 6.8/10
Yapım Yılı ve Ülkesi:2012 – ABD
Gösterim Tarihi:16 Kasım 2012
Filmin Türü:Dram , Fantastik , Macera
Filmin Yönetmeni:Bill Condon
Filmin Senaristi:Melissa Rosenberg
Başrol Oyuncuları:Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner
Film Süresi: 115 dakika
Filmin Özeti:Efsanenin son filminde heyecan doruğa çıkıyor. Bella and Edward’ın kızı Renesmee doğduktan sonra, Cullen’lar Renesmee’yi ve tüm aileyi Volturi ile karşı karşıya getirecek bir yanlıştan korumak için diğer vampir klanlarını bir araya getirme çabasına girerler.

NOT: Alternatifler Yarın Eklenecektir.

Fragman

Tek Parça Mail Ru

Tek Parça VK 720p

Google'de ara
Paylaş

Filme Dair Diğer Bilgiler

Arkadaşlar, filmlerin yüklenme açılma süresi bağlantı hızınıza veya filmin yüklü olduğu mail.ru Vk, Ok.ru v.b sitelerin yoğunluguna göre değişir. Açılma süresi donma gibi durumlarin bizimle ilgisi yoktur.
Filmin sitemizdeki adı: Alacakaranlik Efsanesi: Safak Vakti Bölüm 2 Türkçe Dublaj izle – Tek Parça Tek parça, Tek part, Partlı sistem, 720p filmler izle
Filmi sitemize ekleyen: kadir
Filme yapılan yorum sayısı: 37 Yorum
Filmi izleyen sayısı: Kişi

Alacakaranlik Efsanesi: Safak Vakti Bölüm 2 Türkçe Dublaj izle – Tek Parça Nasıl Buldunuz?


momo
2 hafta önce

müthiş


ismael
3 ay önce

cooooooooooooooook iiiiiiiiiii


cristin
2 sene önce

film çok güzel izlemenizi tavsiye ederim ama keşke bu filmin başka serileride çıksaydı ama olsun bu filmi seven ve bu film gibi bir film istiyorsanız tek adres HARRY POTTER dir…


Miray
2 sene önce

Ben her film kolay kolay izlemem ama bu film harika kaç kere izledim ama sıkılmadım.


M.Taha
2 sene önce

adminn adamsın yeminlen adamsın

bu filmi sevgilime gösterince sevincinden beni öptü la öyle kolay kolay da öpmez ve öptürmezdi admin çok saolll


Ayberk
2 sene önce

Ben çok güzel bir Film sitede zaten harika bir şey eksik film de o da sevişme bolumleri


doğan
2 sene önce

bu kıza vampirlik yakışmış hemde harika olmuş. bi ara vampir olasım geldi:)


nurhan
2 sene önce

cullan ailesi sizi seviyorum…. :)


aleyna
2 sene önce

alacakaranlığa bayılıyorum bunu ne zaman izlesem ağlayasım geliyor.. ı love you twilight.. herkese tavsiye ederim!!!


mert
2 sene önce

Bu filmi güzel kılan bence kurtlar :D


alacakaranlık
2 sene önce

Bu film çok güzel ben bunun alt yazılısını izlemştm türkçe dublajı çıkmış :))


zel';
2 sene önce

yalan s,yleme


ropsten alacakranlık
2 sene önce

edward çokk yakışıklı onu çok seviyorum.


artun
2 sene önce

Arkadaşlar ben 14 yaşımda bu serinin hastasıydım hayatm bu filmdi facede soyadım bile cullendı fakat büyüyünce anlıyorsunuz ki çok saçma bir film o kadar abartmayalım.


artun
2 sene önce

arkadaşlar ben 13 yaşımdayken bu serinin hastasıydım facede soyadım bile cullendı fakat büyüyünce bunamı kendimi adamışım diyorsunuz abartılıcak pek bir yanı yok açıkçası.


irem
2 sene önce

filim çok güzel edwarda aşığım çokk yakışıklııı


olduğukadar
2 sene önce

Ötesi Yok Bu Filmin Mükemmmeeelll ;)


ulubatli
2 sene önce

güzel bi film:)


savaş
2 sene önce

abi ben böyle bir film görmedim resmen içine giriyor sun filmin bittim ya rsmen yapanların ellerine sağlık tşekkrler


Garipsemekgerekir
2 sene önce

Başarısız bir film….


Ahmet
2 sene önce

Site Muhteşem :) film desen 10 numara :D seviliyorsun admıncik :* Böyle filmlere devam süper site <3


Fatma Nur
2 sene önce

Bu Nasıl Bi Film Abi Ya Bittim. Muhteşem :)


mustafa
2 sene önce

ımd bazı filmlere 7-8 veriyo ama bu filmi çok düşük görmüşler bence en az 7 hakediyor .izleyin keyif alacaksanız .ayriyetden emek verip yükleyenlere teşekkür site süper …


etyiiyen
2 sene önce

10 numara serini en güzel bölümü bence


Can Biçer
2 sene önce

Kurtla Vampir sevişebilir. Çocuklarıda olabilir. Bunların çocuklarına Kumpir denir.


Burak
2 sene önce

film çok güzel :D admin süpersin bu siteyi çok seviyorum :D bütün çıkan filmlerin buraya gelmesini isterim


ropsten alacakranlık
2 sene önce

bu seriyi çok seviyorum hata hepsini ezbere biliyorum bana göre bu flimleride süperdi zatan hiç bi fili kötü değildi.


ahmedo
2 sene önce

güzel film paylaşım için sağolun


sunrise
2 sene önce

flim çok güzeldide devamı gelmesi gerek yani böyle son olmaz.


catlak35
2 sene önce

fılmın devamı olması lazım akıllarda buyuk sorular bıraktı kurtla vanpir sevişebilirmi? olursa 10 numara cocuk olur heralde :)


MertDqer
2 sene önce

harikaydı. izlemelisiniz…


ayse
2 sene önce

admin sen bir harikasin daha ne soylenebilirki tabiki bende bekliyordum bu filmi tsk


hasan
2 sene önce

Uzun zamandır TR dublajını bekliyordum Alacakaranlik efsanesi şafak vakti bolum 2 cok tşk ediyorum emegi gecenlere harikasiniz


kartal gözü
2 sene önce

Bu film için yazılacak çok kısa bir cümle HARİKA


MRT
2 sene önce

Mükemmelsin admin yarın aşkıma güzel bir süpriz bu:)) hemen indiriyorum filmi..


Anonim
2 sene önce

Arkdaşlar çıktığı gibi izledim süperrrr film herkeze tavsiye


wewo53
2 sene önce

ilk yrum benden admın supersın kaç gundur bu fılmı arıyodum supersın saolasın..



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.com.tr isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com Mail.ru gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.com.tr sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2015 hdfilmsitesi.com.tr kalitenin tek adresi.
film izle